Google ads specialist

6. november 2018 By Admin

Google ads specialist

Der findes efterhånden mange bureauer og specialister indenfor google ads, og det er en jungle at finde den rette til sin virksomhed. Der er mange forskellige priser for en google ads løsning, og ofte kan det kvaliteten også afhænge af den pris. Som det er med så meget andet, så koster kvalitet ofte noget. Der findes også utrolig mange måder at lave google ads på, og det kan være det forskellige der skaber succes.

En af de google ads specialister der gør det rigtig godt er https://adwords-specialist.dk/ og er en person som har over 5 års erfaring med google ads. Men hvad er google ads, og hvorfor er det godt at bruge? Google ads er den del af googles søgemaskine der er betalt annoncering, samt youtube annoncering, shopping annoncering og display annoncering. Der er også mulighed for at annoncere i apps, og eller annoncere mod at skaffe downloads af en app. Sidst, men ikke mindst, så er der også mulighed for at lave annoncering i emails.

Hvorfor er google ads godt?

Google ads er rigtig godt at bruge for at ramme de søgende, når de søger på google. Mange bruger nemlig googles søgemaskine for at finde svar på noget, eller købe noget. Ved man lige netop hvad ens forbrugere søger efter, når de vil købe et specifikt produkt, så giver det god mening at lave annoncering på det eller de specifikke søgeord. Er man en webshop, så er shopping et most have, da det er noget der kan skabe utrolig meget omsætning.

For webshops er shopping helt klart det første man skal have fikset, og der er et stort arbejde med optimering af feed. Feedoptimering, er utrolig undervurderet, da det kan være med til skabe væsenlig mere volumen og salg, samt højere ROAS. ROAS er return of ad spend, altså pengene man får igen i forhold til de penge man bruger på annoncering. Det kan være svært at sige hvad minimum bør være, da det kommer an på hvad ens avance er og meget mere.

Hvordan arbejder man med google ads?

En af måderne man kan arbejde med google ads på, er ved at kigge på hvad man vil opnå og hvad ens mål er. For er målet at opnå vækst, så skal man forsøge at skabe mest mulig omsætning uden at skabe under nul på bundlinjen. Vil man derimod skab mest mulig overskud, skal man forsøge at skabe mest mulig omsætning med højst mulig profit. Ovenstående kan måske sige sig selv, men det er ikke altid nemt at arbejde udfra hvad ens mål er. Det betyder nemlig noget helt specifikt, i forhold til hvordan man skal håndtere og arbejde med ens google ads.

Mange tror bare det er at lave lidt annoncer, sætte et budget og så kører det. Men dette er langt fra virkelighenden.

COMMENTS

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *